tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Onsdag....

Ja vad ska man säga.. Tröt är jag. Klockan är sex en onsdagsmorgon och jag sitter och myser med en kopp kaffe och lyssnar på Bellas Lullaby på spotify.
Barnen är inte vakna och allt är tyst.
Har varit ute med de små hundarna på en morgon snabbis. Bosse verkar inte må sådär bra. Eller äh han åt massa gräs och kräktes, ja jag vet hundar gör så men det såg så ynkligt ut. Denna lilla vovve...

Pratade med min gammla skola i går, skulle ha tag i mina betyg så jag kan läsa vidare. Men mina betyg fanns inte på akolan utan på komunarkivet.
En god vän som också pluggar hade fått betala en saftig summa för att få fram dem, hoppas hoppas det inte är så. HU!
Pratade också med kronofogden om lite ändringar angående hyreshöjning och min tandläkare.
De sa att jag skulle gå och skaffa mig en offtert och sedan skicka in den till dem så de kan räkna om och på s vis dra mindre i månaden. Jag hoppas det går vägeN. Idag ska jag ringa min läkare och förhoppningsvis få en tid. Behöver lite mer recept och ta ettt par prover. Sedan skall utredningen fortsätta, mina lever värden har inte gått ner sedan Gallstensoperationen

I morgon ska vovvarna åka hem, det kommer att bli tomt. Man vänjer sig så väldigt fort. Jag önskar faktiskt att vi hade en liten hund, hade varit mysigt
En lagom liten en som inte tog så mycket plats. Men nu finns där inget utrymme för en hund, men önska kostar ingenting.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: