tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Måndag, IGEN!

Japp Måndag och ny vecka. Känner mig lite som katten Gustaf... Måndagar är liksom inte min grej.
Och man kan ju inte påstå att den började på ett bra sätt när man kl 3 på natten vaknar av att man just haft världens sjukaste dröm....

Det jag drömde i natt var verkligen det sjukaste jag någonsin drömt. Drömde att jag bet lite i Linas finger bara sådär på bus som man kan göra... Men jag bet AV den!! Ja jag bet fan av hennes finger!! Hur sjukt e inte det! (och nej jag vaknade inte av att jag var hungrig!) Det var inget blod eller så bara att den gick av... fy fan... Drömde att jag plåstrade om den stackars lilla fingern och att vi skulle åka till sjukan med henne. Men helt plötsligt är jag i en bil med min bror och hans fru med hela hennes släkt. En lång bilkaravan som skulle åka och titta på nått hus de skulle hyra till semestern och jag kom inte därifrån. Där stog stackars Lina kvar och väntade på mig...
Brossan visade upp att han tatuerat in hela familjen på bröstet (lite som de där presidenterna huggna i sten) och hade säkert 30 piercingar över hela bröstet och magen med pilar hängandes i ringarna... Han förklarade att det var så många gånger hans hjärta blivit träffat av kärleken till sin fru..
Alltså det är min bror vi pratar om... Han har inte en enda tatuering och än mindre piercingar!
Fy fan för den känslan att vara iväg och vilja komma hem till tösen men inte kunna!!
OCH dessutom vara den som gjorde det mot henne....
Mitt i alltihopa var jag hemma och skulle försöka få Lovisa och 2 barn till att sova så jag skulle kunna åka in med Lina..
Å då kommer mamma där... -Nej du kan ju inte ha bitit av henne fingret! Sen kollade hon och säger helt sonika -Jo det har du.   Då vaknade jag äntligen... helt genomsvettig och ganska skakig....

usch!!

Hoppas verkligen Måndagen blir bättre än den började.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: