tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Fredag, igen.......

Då var det fredag igen, jisses vad tiden går snabbt. Man hinner inte ens vända sig om på måndagen så är det fredag...

Men i går hade jag en sååååå mysig dag!
Pappa och jag lämnade Lina på dagis och sedan lämnade han av mig hos Malin. Vi körde och lämnade hennes barn hos hennes lillebror och styrde mot stora staden! Halv vägs kom vi på att det är rätt tidigt och affärerna öppnar inte än så vi stannade till hos Lena i kiosken. Satt där ett tag och fikade oh snackade massa skit- Mycket trevligt!
Sen åkte vi in till stan.
Fixade med mina linser hos optikern och sen satte vi oss och åt en tidig lunch på Peking.
Asiatisk buffé, Mycket gott!!


Tog kort på Malin med sallads tallriken hehe, vågade inte fota tallrikarna när vi hämtat buffé maten ;)

Sen gick vi i affärer hela dan!! Tror inte det var många affärer vi inte var i. Det är ju halva reapriset i alla affärer och det gjorde ju att  man fick rätt mycket för lite.

Vi hämtade upp hennes karl på vägen hem och vi var rätt ömma i fötterna hehe....
Han påpekade att jisses vad ni e tysta, ni brukar ALDRIG vara tysta asg!!
Då e man trött!
När vi hämtat upp barnen och jag skulle hoppa in i bilen var där en otäck isklump jag inte tänkte på... Och jivetvis halkar jag ju.... Suck!! Svisch rätt in under bilen med en jävla smäll.... Fan!
Bambi på hal is big time!
kännde mig rätt ok ändå, gjorde inte så ont just då.
Men senare på kvällen.... AJ!

Både jag och barnen var trötta, de hade ju vart hos mamma och pappa hela dagen så vi somnade rätt tidigt.
Och idag vaknar man ganska blåslagen och öm.. Känner mig lite som en 90 åring... var fan e min rullator!!

I kväll ska jag åka till en vän jag inte träffat på suuuuper länge, vi ska käka pizza dricka gott och snacka skit.
Ser verkligen fram emot det!
Lär väl behöva både vattenflaska och halstabletter i morgon hehe....


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Men du! Du får skaffa broddar som alla andra pensionärer! ;)

Hoppas du är ok vännen! Du ser - det är farligt att ge sig ut på äventyr!

2011-01-21 @ 08:25:01
URL: http://www.malinbirgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: