tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Så kan man också vakna...

Vaknade halv 5 med en låt snurrandes i huvudet..... Nämligen denna...

http://www.youtube.com/watch?v=ivFYVAntpw0




Var hos Malin i fredags och bara satt och lyssnade på musik och "softade". Riktigt mysigt.
Nykter, tro det eller ej ;) haha!
Alltid hör man någon låt eller grupp som man fastnar för som man inte tänkt på innan...
Just denna är ju inte "ny" men tydligen fastnade den ändå...
Skulle egentligen vart hemma hos en annan vän på tjejkväll men hennes dotter blev sjuk så det blev inställt.
Kom hem vid 3 tiden och kunde inte låta bli så jag slog på dumburken... Det var Erin Brockovic eller hur det nu stavas...
Den filmen e ju bara såååå bra! Så jag bäddade ner mig och tittade på den.
Halv 5 var den slut, inte så bra när jag nu försöker vända tillbaka dygnet..
Givetvis var jag ju mer än död hela gårdagen och bara låg i sängen och myste. Hade massor jag borde göra men nope bidde inte något med det.
Skulle bakat bröd men upptäckte att vattnet frusit igen, trodde jag.. Tack och lov var det bara pumpen som stannat så nu funkar det igen. Så trött på allt som strular.
Goa svägerskan och hennes syster och kille kom på lite besök i går med, ska göra inbjudningskort och tack kort till deras bröllop i sommar. Ska bli skönt att komma igång med scrappingen igen. Har inte gjort något vettigt sedan långt innan jul.

Systerdotter Anna kom också i går, och hon är kvar till barnens (och min) stora förtjusning!!
Bara älskar när hon är här, det är så okomplicerat och mysigt.
Nu ska jag blanda mig en berocca och sätta igång med en bröd deg tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: