tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Många blandade känslor...

Känner mig liten aning lat..
Men har man fått order om att sätta sig så har man haha...
Jag är faktiskt på semester, tro det eller ej! Och barnfri dessutom.. Ja inte så att det inte är barn runt om mig, tvärt om men inte mina egna.
Det är blandade känslor.. Jag saknar dem så det gör ont, men jag vet att de har de kanon hos sin pappa nu.
Pratade med dem i förrgår och de blev så glada att få stanna en extra dag.


Mina söta älsklingar kommer hem i morgon... saknar!!

Jo för att börja från början.... Jag blev kidnappad i lördags!
Goa Malin, Alice och Elton kom och kidnappade mig! Vi åkte i hennes "beige kinderägg" hem till Mellbystrand där de har ett underbart hus!
På vägen hem lyxade vi till det och käkade Mcd..

Jag och Alice är faktiskt polare nu så nu får jag vara med och leka med lego ;)


Underbar sommartjej med massor av egen vilja :D


Nu är det ju faktiskt så att Alice har fått en lillebror... En supersöt liten plutt som heter Elton.
Jag ljuger om jag säger att man inte blir påverkad.. Hur kan man INTE vilja ha en till när man ser honom..

Helt klart en prins i min smak!!
Vet ni vad.. jag saknar fler... Jag har det jättebra men är inte van att vara själv...
Saknar mina bonustöser Selma och Julia.. Och min systerdotterson Oliver... Och min lilla sessa såklart..



I morgon måste jag överge denna enligt mig "måbraatmosfär"..
De sägs att man ska omge sig med personer som ger energi och inte tar energi, det tycker jag nog att jag gör.
Fast Malin har nog lite extra plusspoäng där..  ;)
Jag kommer att få svårt att klara mig när jag kommer hem, så bortskämd som jag har blivit här.

Men OJ vad jag längtar efter mina älskade töser.... saknar dem så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: