tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Jag vill så mycket...

Jag vill
Åka och hälsa på alla vänner jag inte sett på länge...
Storstäda hela huset....
Baka massor, så man alltid har fikabröd vid oväntat besök...
Sitta och göra julkort...
Städa akvariet....
Möblera om... (ok delvis redan gjort)
Organisera tösernas rum så det blir lättstädat.....
Lägga upp massor på tradera.....
Läsa min bok.....
Sätta mig och sy..
Laga massa matlådor att ha i frysen, storkok....
Brodera klart barnens julkalendrar... (som jag började på 2002!!!)
Åka till gekås och handla vinterkläder....
Gå ut och såga/stapla ved...
Bädda ner mig i sängen och läsa pippi för töserna....
Ta en lång promenad och bara njuta av höstens färger....
Måla om hela huset... Både invändigt och utvändigt...
Åka till min bror och bara gosa med min Alva...


Jag ska.....
Räkna matte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: