tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Glad Söndag!

Idag är jag riktigt glad!
Det är bättre i nacken och inte alls lika ont som jag haft innan och jag ska träffa inte bara en utan 2 kära vänner jag inte sett på länge!
Nu på förmiddagen ska jag (och resten av familjen) åka hem till syrran för Min Mia är där!! Och lilla Oliven <3!!
Och jag har bakat en stoooor cheesecake som hon gillar.
Oliver, att man redan kan älska någon man inte träffat än....
Detta lilla knyte som jag bara sett på bild och lite på webcam.
Jag älskar verkligen honom redan!!



Har ni sett något så underbart sött?? Nej tänkte väl det!
Håller på med en liten present också men den kan jag ju inte visa här för det finns en risk att min egen goa Mia kollar in här.... Och då blir det ju inte någon Överaskning.

Sedan efter lunch kommer en kompis på besök som jag inte har träffat  på över ett år! Ska bli så roligt!
Massa saker att prata om!

Ikväll börjar skolförberedelserna igen, Lovisa har varit lite sjuk och hostar lite fortfarande men det ska nog ha mildrats såpass att hon kan gå till skolan.
Som tur är går hon ju inte mer än till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: