tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Söndagmorgon hos en vän....

Godmorgon alla goingar!
Klockan är halv nio och jag sitter vid ett mysigt köksbord i ett mysigt litet hus nästan ända nere vid havet.

Jag och töserna kom ner i fredags och sen har hela helgen bara sprungit i väg.
Vi har suttit på stranden och barnen har lekt, vi har åkt till godisbussen, och vi har myst...
Allt har bara varit kanon.

Barnen är jätteglada och trivs som bara den. Men vam hade inte trivts när det finns båda hav och godisbuss och goa vänner här?? Klart de trivs!

Allt bara är så stilla här, precis som när vi var vår vecka i småland hos min andra goa vän. Man känner lugnet komma krypande i hela kroppen...

Idag ska vi åka hem... Ska både bli skönt och tråkigt.. Det är ju alltid skönt att komma hem till sitt när man varit iväg men man vill liksom inte åka ifrån det heller....

Nu ska jag servera min goa helgvärdinna lite kaffe och hoppas hon vaknar till lite...

Kommentarer
Postat av: Mia

uppdatering! :)

2010-10-22 @ 20:55:42
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: