tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Onsdag och datadag...

Ja idag är det data på schemat i "skolan" jippi... -NOT!
Skulle bakat något till fikat men har inte orkat, får bli till fredag istället.
Lina är inne i en "jag vill inte" period och just nu är det jag vill inte till dagis, suck.
Det är en kamp varje morgon hon ska dit, förstår inte för när hon väl kommer dit är hon ju jätte glad och vill vara där.
Det är bara innan vi kommer dit som hon är anti.
Liknar mest ett argt litet monster..


Men än har jag inte fått upp henne så idag kanske det är dagen då allt går perfekt?? Ellerhur..
Lovisa har kommit iväg till sin skola långt om länge, hon pratar bara om skoldiscot och kalaset i helgen som hon är bjuden till. *ler* hon börjar bli stor nu.
Jag borde gå och fixa till mig annars kommer jag väl för sent igen men benen lyder liksom inte, vill heldre sitta kvar här och ta det lugnt en stund till.
I morgon ska jag och Lina åka till brossan och baka bröd, tunnbröd och riabröd ska det bli och kanske russinbullar med om det hinns.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej Josefina!!! Jag har tänkt på dig girl... Härligt att du börjat plugga tjejen. Av hela mitt nu fyllda 27 åriga hjärta önskar jag dig en härlig sommar. Jag ska besöka Västkusten till sommarn och Halmstad blir en av annhallterna. Jag mår oförskämt bra idag... Hoppas du också gör tjejen. Du är säkert en helt underbar person... kram från en polare i Norr

2010-05-15 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: