tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Förvirrad, velig och allmänt bortkollrad....



Rätt passande bild för dagens inlägg.
Ja jag tänker alldeles för mycket, har en sak satt sig på hjärnan så (utan att jag vill det) analyserar det ner i sina beståndsdelar. Det är inget roligt att blogga om men finns ingen plats för något annat i skallen just nu.
Det känns som hela min hjärna är ett enda trassligt spindelnät av små trådar (tankar) som trasslat ihop sig.
Kommer ni ihåg den där tvserien en cellsam historia


För övrit en av barnens favorit filmer...
Där illustrerar de iallafall nerverna som små små trådar här och var i kroppen och det är lite så jag jämför mina tankar med. Små små tankar som irrar runt utan att hitta rätt...

Ska snart ta på gympaskorna och ta en promenad.. kanske kan det "klarna hjärnan" lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: