tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

En av de bättre lördagarna på mycket länge

Nu har jag just stekt en väldans massa pannkakor..Alla barnen är mätta och glada och sprang genast ut och lekte igen efter maten.
Jag passar min väninnas 2 töser när hon är i väg och den stora tjejen är sååå härlig, jag har halvkämpat med Lovisa så hon ska lära sig cykla men hon har varit för rädd att släppa taget.
De har varit här sen lite efter lunch och nu cyklar Lovisa jättebra!! Hon kollade på tjejen och tjejen visade och hjälpte och nu kan hon!
***min duktiga tjej***


Är ganska trött i dag för Mia och Linus kom i gårkväll och Anna med, tröttande med massa folk men ack så trevligt.
Morgonen började jag med att möblera om i vardagsrummet så nu sover jag på rätt håll igen.
Snart ska jag ropa in barnen och servera lite lördagsgodis och saft:) Sen ska jag slå mig ner vid min dator och med ett par kort jag har på beställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: