tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Dumma dumma dag:(

Fy vad jag känner mig som en hemsk mamma i dag :(
Mådde pyton i går hostade och näsan bara rann så det blev inte mycket förberett för idag. Orkade helt enkelt inte.
Morgonen började ju inte bättre precis, Lovisa ville inte till skolan och jag skulle packa en massa till eftermiddagens studiecirkel.
Lovisa kom med bussen i tid men sen blev det bara stress... När klockan närmade sig halv 9 och Lina egentligen skulle vara på dagis ringde hennes fröken och frågade om jag glömt bort deras utflykt idag. Ehh jo (tänkte bara FAAAAAAN inte det med)
Ja ok hur fan löser jag detta nu då?
Pappa var en ÄNGEL och kör ner henne till Ängelholm så hon inte ska missa utflykten helt och mamma e en goding och tar hand om båda töserna i eftermiddag så jag kan gå till skolan i alla fall!
Villka underbara föräldrar jag har!
Ok hela dan lär väl gå i förvirringarnas tecken men ändå, det har ju löst sig med det vesäntliga iaf.
Nu sitter jag vis en av skolans laptop och försöker få ihop ett personligt brev som skall läggas till mitt CV.
Inte det lättaste, jag har alltid haft svårt att skriva om mig själv.
Efter lunch ska jag på en "studiecirkel" med kreativitet som ämne eller vad man ska kalla det.
Har packat ner en massa saker som jag troligen inte kommer att behöva men kanske att jag kan få ihop något kort att lämna till Eva på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: