tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Rymt till hemlig ort på obestämd tid.....

Var mitt meddelande på msn. Jag känner lite så att jag vill rymma bort från allt. Glömma bort både pengaproblem och allt annat som bara strular.
Fick tillbaka min deklaration och hann precis bli jätteglad för jag skulle få tillbaka 5700 drygt!! Så mycket har jag aldrig fått tillbaka innan. Som sagt glad tills jag kom på att kronofogden kommer att ta alltihopa :( Blir så jävla less på allting. Hur jag än försöker och kämpar så räcker det ju ändå inte till.
Är det konstigt att jag mår som jag gör??

Nästa vecka har barnen påsklov och då har jag bestämt att vi ska ha egovecka! Vi kommer inte att åka någonstans, inte bjuda hem någon. Inte ett enda måste! Vi ska baraa göra sådant som vi just då känner för. Vill vi (jag och barnen) ligga och kolla film en hel dag så ska vi göra det. Om någon frågar mig någonting kommer jag att svara -nej tyvärr vi är upptagna.

Nu skall jag väcka barnen och se till att de får frukost innan skola och dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: