tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

kolla in villken duktig mamma jag har!!

Mamma är så otroligt duktig! Kolla in vad hon gjorde med ett par garderobsdörrar.




hon är otrolig min mamma!!


Idag skall båda barnen iväg, Lovisa har jag redan fått med bussen och Lina försöker jag väcka. Sen skall jag iväg till skolan och förhoppningsvis lära mig något nytt. Det är data dag idag så det lär väl bli ett inlägg till hahha.
I morgon ska Lovisa till tandläkaren och "ta kort på tänderna" och jag skall få information om narkosen. Hon ska nämligen bli sövd när hon ska laga tänderna för att minska tandvårdsrädsla i framtiden.
Tycker jag är jättebra eftersom jag själv tycker det är obehagligt att laga tänder.
Håll tummarna att allt går bra.

Nu skall jag göra ett nytt försök att få upp sömntutan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: