tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Onsdag, data dag

Andra gången vi har data nu. Idag har jag kört lite självstudier på office2007 (word, excel och powerpoint) och det var ju iofs bra att repetera lite men det mesta fixade jag bra.
Men dagens stora grej är att jag faktiskt körde in till stan själv idag! De som känner mig vet hur stort detta är för mig. Där var nästan ingen trafik och snön ligger mest längs vägrenen nu. Pappa åkte med och körde hem bilen sen och en god vän ska hämta mig snart. Vi ska gå och köpa en stor god kopp kaffe och fira med, blir nog en sån med konstigt namn typ macciato blablabla typ. sen ska vi in i stan en snabb sväng och kolla lite på reorna (villket inte vännen vet ännu hihi, han får bara hänga på).
Men jag är fortfarande "hög" på att jag faktiskt fixade att köra själv! i morgon eller möjligen på fredag ska jag höra om jag kan ha bilen och då kör jag själv.

Hopp å hel leverpastej :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktigt att köra själv,

Jag saknar dig och töserna.

PUSS! :D

2010-01-23 @ 09:15:25
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: