tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Måndag den 11 Januari 2010....

Jaha då sitter man här lite smått nervös och undrar vad som ska hända idag. Idag är nämligen första dagen som jag ska gå i skolan igen. Det är 10 år sedan jag satt i skolbänken senast.

Lovisa har jag fått upp och hon ska snart gå till bussen och Lina ska snart väckas. Jag bävar!! Hon började redan i gårkväll med att -mamma jag vill inte gå till dagis!
Men det ska nog gå bra, när hon väl kommer dit så brukar hon ha jätte skoj.
När Lina är lämnad ska jag in till skolan mellan 9-12, korta dagar tackolov!

Funderar på om jag ska ta med minin, kanske dumt... jaja den tar ju inte speciellt stor plats.
På hemvägen ska jag hämta Lina på dagis och sen sätta mig och göra dagis schema så jag får rätt på tiderna, kan hända att Lovisa behöver ett par timmar på fritids med, hu mer pengar.. Men men det är ju inte varje dag som hon kan gå in till mamma.

NU ska jag försöka göra mig iordning och få upp mini gangstern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: