tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Japp jag överlevde den 18:e denna månaden med.

Räkningarna sorterade i prioritetsordning och en del betalda. Ringde runt till en del och fick uppskov ett litet tag. En del företag är så snälla, ja iofs vill de ha några pengar alls så är det nödvändigt haha men ändå. Bara man ringer och förklarar verkar det mesta lösa sig. Däremor billånet är ju i hissen.. Jag har ju försökt sälja eller få dem att ta tillbaka bilen i 2 år nu men det har inte gått. Men nu verkar det som om de kan ta tillbaka den. Nackdelen är att de då säljer den på auktion och om det inte uppnår lånets storlek så blir jag betalnings skyldig resten..  Hoppas de har bättre lycka än jag iaf.
Ne man skulle ha en pengahög under sängen som man kunde ta av

Det hade varit praktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: