tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Onsdag i skolan...

Ja vad 17 ska man säga.... Inte är det mycket vi gör iallafall. Men minsann "leta bilder på googel" är dagens uppgift. Japp så är det, och jag hittade en bild med tanke på att det ska snöa hela helgen.



KALLT! Tack o lov för ved och kamin! Tänk om man istället låg på en strand någonstans och drack paraplydrinkar :) Hittade visst en bild till, jag tror minsann jag kan hitta bilder på googel ;)



I eftermiddag ska jag städa och baka, bröd och mandelmassebullar blir det. Måste röjja lite eftersom jag och min bror med familj ska till gekås i morgon (JIPPI) Barnen behöver vårkläder och jag behöver lite allt möjligt.
På fredag ska jag till Vårdcentralen och ta nya prover, fick ju gallsten igen fast jag inte har någon gallblåsa. Jag e visst rätt unik hehe. Och på Fredag kvällen ska jag passa Alva. Vi ska göra allt man inte får göra när mamma och pappa är hemma.
Lördag blir en jobbig dag, då skall barnen åka till sin pappa över dan. Det är alltid jobbigt när de åker iväg långt men det brukar gå bra.
Nu ska jag snart packa ihop mig här och trava ner till Fridolfs konditori och köpa mig en kaffe och vänta på pappa som skall hämta mig idag. Håll tummarna att han också är sugen på MAX innan vi åker hem.

Du Chrischtiaaan veden är nästan slut nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: