tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Klagomuren.....

Villken underbar dag...
vaknade och båda barnen har magknip och vill bara ligga kvar i sängen... Jag har disk i massor och tvättstugan svämmar över, internet fungerar inte så jag sitter med slöa 3dongen. Jag har 2 sängar som ska bäras undan och ett barnrum som skall röjjas.. Massor jag ska fota och lägga upp på tradera (om jag får igång nätet då) en frys som borde avfrostas och massa telefonsamtal som borde ringas..
och all jävla snö som bara ligger kvar och irriterar mig. GRRRRRRR
BLÄÄÄÄ vad jag tycker synd om mig idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: