tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tidigt tidigt

Ja då har skolorna börjat igen och helt plötsligt måste man gå upp tidigt.... Jag är iofs en morgon människa som gärna går upp tidigt men det är ju skillnad på vilja och måste....
Lovisa började ettan i går, min stora tjej!!
Allt hade gått bra och jag var bara en löjlig morsa som var nyfiken och ville veta hur det var.

Fick ett oväntat men mycket trevligt besök i går, en vän som jag inte träffat på år! Riktigt roligt!
Hon hade med sig sin lilla tös, villket charmtroll!

Denna vecka lär gå ruskigt fort.. mycket att fixa med och helgen lär bli lika full... Min lilla goding Alva kommer och barnen skall på besök till sin pappa och på söndag fram till torsdag skall jag vara hundvakt..
Hej å hå stå på tå......
Det är synd å säga att man bara går hemma och drar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: