tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Ok vitaminer i all ära.....

Men kanske man skall använda lite av det som förhoppningsvis finns innanför pannbenet....
Ni vet den där slemmiga saken som gör att man inte gör en dumhet mer än en gång.... bland annat.....

Jodå.. det är så... jag har gjort det igen!
Mått dåligt ett par dagar.. väldigt trött, huvudvärk som inte går över, ont i varenda led i kroppen.. Irriterad och allmänt lättstött....

Jag vet med mig att jag äter dåligt och framför allt fel! Men hallå... Varför kan jag inte nöja mig med en liten förändring, nej då vi tar fram tunga artileriet med en gång.

Jag vill absolut inte bli sjuk och att gå omkring och vara zombietrött är inte heller en av mina favoritsysslor.
Så ok Cvitaminer ska ju vara bra, ett rör C-vitaminbrus köpt. Men kroppen har säkert brist nu eftersom jag är så trött så vi tar 2 direkt.. Bra ide eller hur....
Och sen har vi järn... Det är ju också bra och visst sa läkaren att jag hade dåligt järnvärde sist jag var där..
Vi tar 2 sådana med... Kan ju inte skada..
Var på apoteket idag och köpte Berocca, de vet jag sedan innan att de är bra så jepp jag drack en sådan med..
Sen har vi ju fibertabletterna jag fick för att hjälpa magen att komma i balans.. Ja de gör säkert någon nytta de med. Om inte annat så kanske för magen.. Borde ju äta dem när läkaren sa att de var bra för min "stressmage" så japp, de slank med ner...

Klockan 21 var jag väldigt trött och barnen sov så jag tänkte jippi en tidig kväll då kanske jag kan få sova mer än 3 timmar...
Sagt och gjort, kissat, borstat tänderna och bäddat ner mig...
Somna Nedå varför det när man kan ligga och vrida och vända på sig i timmar i stället....
Klockan är 24 och ingen sömn i sikte än....

Bah för vitaminer.... eller iaf korkade jag som inte kan ta det med måtta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: