tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Då var det dax...

Kan inte skjuta på det längre...  Det börjar snart gro små konstiga gröna saker som sakta växer till stora monster....
Om jag inte gör något åt det snart är jag rädd att dessa monster skall ta över hela stugan...
Hann mota en i dörrhålet i går med sopkvasten...


Allt skall sorteras och läggas där det ska vara så barnen lättare kan dra fram och stöka ner mer effektivt.
Om planen håller så borde de kunna börja stöka ner redan i eftermiddag, men mina planer brukar bli något försenade, så om vi säger tidig kväll så köper jag mig lite mer tid....

Visst önskar man att man såg ut såhär när man städar.....



Men egentligen är väl detta en mer verklighetsnära bild....



Nu gäller det att börja innan anfallet går över.....

Min lilla sessa Alva skulle varit här idag, men det visade sig att hennes mamma saknade henne för mycket.
hihi goa Anna.... Alva har varit här så mycket nu så hon har nästan bara sovit hemma...
Men det var egentligen bra för då kan inte det heller göra att jag slingrar mig från alla gröna monster....

---------- monster, be ware------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: