tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tur man har de små....

Annars hade vi försovit oss idag!
Vaknade av att Lovisa kom och väckte mig,  -Mamma jag e vaken nu! SHIT  vad e klockan??!! Jodå jag har lyckats stänga av den i sömnen igen... suck
Måste skaffa henne en väckarklocka eftersom jag tydligen inte vaknar av dem.
Hade iallafall inte försovit mig med mer än 15 minuter (tack visan) så det blir ingen sån panik ändå.
I går var lillan och morfar ute i skogen och plockade svamp, jisses vad duktig hon är när hon är själv med honom. Min lilla tös börjar bli stor! **ler**
Idag ska jag åk till min bror med sambo och hjälpa dem förbereda lite inför hennes disputationsfest på lördag. Fatta min svägerska ska doktorera! Hon forskar i canser gener hos barn men mycket mer förstår jag inte hehe. Jag ska dock göra ett allvarligt försök att läsa hennes bok.
Kanske inte just nu men jag ska.
Kanske blir man lite klokare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: