tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tid att blogga

är inte så vanligt just nu. Jag är så stressad att jag tycker jag knappt hinner gå upp så e det kväll igen.
Var ju bara nyss måndag och nu är det redan fredag igen. Var 17 tar tiden vägen???
Har iofs haft en sträng vecka med många samtal till kronofogden om denna förbannade utmätning. Förhoppningsvis fixar den som åstadkom detta ett lån och löser hela skiten. HOPPAS HOPPAS då slutar de dra från mig iaf.
Denna helgen så kommer min guddotter och hennes stora syster, trevligt:) och på måndag hoppas jag Lina är helt frisk igen så hon kan gå till dagis. För då skall jag åka och hjälpa min bror och svägerska att städa :)
Ja Lina har varit sjuk ju, hon fick feber och värk i hela kroppen. lite otäckt med tanke på allt det här med svin influensa och så.
Mamma har vaccinerat sig och jag funderar på om jag inte ska vaccinera barnen med....
Tackolov gick febern och värken över på lite mer än ett dygn bara.
Och i gårkväll var de hyperaktiva båda två haha, var längesedan de var så uppeldade.
Dagen går i tvätten och städningens tecken. Har en del att ta igen på den punkten. Hoppas kunna hitta en billig begagnad barnsäng åt Lina med. Hon behöver en egen säng och JAG behöver få ha en egen säng.
Tänk att kunna snurra runt som man vill hahaa bara bre ut sig. Det hade inte vart dumt.
**Barnsäng, billig önskas köpa**
nu ska jag in på blocket och tradera och kolla runt...
hopp  å hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: