tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

sova e för mesar :S

Sova, tja det är väl sånt en del gör på natten?? Eller??
Åh vad jag önskar att jag var en av dem som kunde det. Hade varit så skönt att nu när banen sovar hela nätterna (oftast) Kunna ligga ner en hel natt.
Var ute och gick en rätt lång runda och tänkte nu blir jag tillräckligt trött för att somna på egen hand, men nej inte då.
Gillar ju inte "insomningstabletterna" mwn tog en halv innan jag gick och lade mig vid halv tio. Visst somnde väl frammåt halv 11 men ändå, man ska väl inte vakna kl 2 då och inte kunna somna om.


Jag skall ringa en massa i morgon igen, helt trött på att behöva ringa rundor för någon annans räkning.
Svea inkasso och kronofogden skall ringas likaså min läkare. jag måste få en tid nu för att få mitt läkarintyg.
Har också en del auktioner som skall packas och skickas. Det är iaf skoj. Jag längtar till på fredag med.... Då skall jag och en vän göra stan osäker, blir troligen en bit mat och sedan Bond  Ett uteställe där inte alla 18åringar blir insläppta. Helt plötsligt är man inte älst på stället utan nästan yngst, mycket bra kännsla!
Hade gärna velat köpt ngot nytt tlls dess men nej det verkar inte bli s med tanke på ekonomin. Är evinnerligt glad att jag fick sålt en pall, annars hade jag likagärna kunnat stanna hemma.

Ett par kort  har faktiskt blivit producerade med. Nu skall jag bara fota dem och sedan hoppas jag de kommer upp på www.hiddenstars.se Ska bli så kul att se om de går att sälja dem på nätet.
Tradera var iaf inget bra ställe för dem. Funkade inte alls.

Vet ni vad som står utanför mitt fönster nu  *älskar*....

MIN BIL!!!!! Min svåger som är bilmeck, eller egentligen lastbils meck hr hjälpt mig fixa bromsarna så nu funkar den perfekt! Det enda som är kvar att kollas upp är var den tar tjuvström. Ibland e batteriet heldött, Inte så bra men bra mycket bättre än innan. Så i morgon skall Lina få åka fin bil till dagis!
Nä om man skulle göra ett försök med sängen ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: