tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

småbarn är såååå gulliga

och jobbiga....
Har haft en väns barn här i natt och det var både jätteskoj och jättejobbigt hehe.
Märker mer och mer vad mycket mina barn kan och vad stora de faktiskt börjar bli. Har ju helt kommit ifrån det här med blöjor och välling. Fast det var väldigt mysigt när man hämtade lillan och lade henne i min säng <3
Saknar det där bebismysiga man kan få med så små.
Men jag saknar inte att vara vaken mellan 12 och 03 varje natt..
Nu är jag så slut att bara mina små änglar behagar somna så gör jag det med.

Kommentarer
Postat av: Mia

det är bara för jag inte får somna om när linus åkt till jobb, får då vaknar jag inte igen :)

så måste man hitta på mågot, möblerade ju om massor igår så där är ju lite att pyssla med :D

2009-09-22 @ 09:36:16
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: