tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Så var det en ny vecka igen..

Denna veckan blir sträng! Jag har massor inplanert och känner paniken komma krypande.
Idag är det föräldramöte på skolan kl 15, sen går jag in på dagis och hämtar Lina.
Fick tipset av min vän att kolla på tradera efter nagel utrustning, jodå där finns massor men tillockmed det billigaste e ör mycket nu :(
På tisdag ska jag åka till min bror och hans sambo och hjälpa dem lite.
Och Onsdag är det möte på Arbetsförmedlingen. Måste kolla om jag kan få barnvakt till visan annars måste jag byta tid.
Torsdagen ska töserna på jympa bägge två. och på  fredag vet jag att det var något men kommer inte riktigt på vad just nu. Guud jsg måste börja skriva upp i min kalender.
Idag ska jag packa pallen som ska postas och lacka den andra. Kommer bild på den med snart.
Vet att jag har massor med mail jag måste svara på med.
E det konstigt att man blir virrig i barret???

Suck jaja det e väl bara att bita i det sura äpplet och sätta igång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: