tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Relativt bra dag..

min bror ringde i morse och frågade om jag ville åka med till stan och handla lite. Han behövde hjälp att bära för han har problem med ryggen. Jag tänkte ja, han behöver hjälp och jag behöver något annat att tänka på.
Jag duschade och fixade till mig sen kom han och hämtade mig. Vi var på bolaget och sen bjöd han på mcd. Sen var det handling på maxi (tack kära bror för all maten!!). Vi åkte hem och lastade ur och fikade med min kära svägerska. Stackarn lider av foglossning och har 12 veckor kvar. Jag är inte avundsjuk! Blev hemkörd och sen var det städning! Här såg ut som en hel katastrof, minst sagt.
Nu har vi ätit sen kvällsmat och jag är helt slut. FRyser en massa och helt orkeslös. Men dagen har ändå varit bättre än många andra på sistone. Känndes skönt att kunna hjälpa lite även om det inte var så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: