tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Ny säng och en sjukling till...

Men det var väl väntat att Lovisa skulle åka på samma skit som Lina. Hoppas bara att det sär samma så det bara håller i sig i ett dygn. Frågade på facebook om någon hade en billig barnsäng att sälja billigt och fick nästan napp direkt. En ikea barnsäng spm var i kanon skick för en billig peng :). Vi åkte och hämtade den i förrgår. Meningen var att Lina skulle sova i den men Visan var snabb att snacka sig till den hehe.
Men huvudsaken är ju iaf att de har vars en  säng.
I dag skulle jag vart hos min bror och hjälpt till att städa men nej, går inte med sjuk dotter. Inte speciellt bra att komma sjuk när min svägerska är jätte gavid.
Håller tummarna för att inget sätter käppar i hjuet för mig på torsdag.
Så idag blir det tradera och ta hand om sjukling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: