tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

klidd å kladd

Jag har hittat en ny hobby!
En god vän var och fixade sina naglar på salong, det blev såå snyggt! Sen kollade jag lite på youtube och där finns ju verkligen allt!
Sen slog det mig, jag har ju exakt sådana färger (akrylfärger) som de använder vid vissa dekorationer. Så jag testade lite och shit vad kul det var.
Har gammla lösnaglar som bara spricker om man försöker sätta fast dem men till att öva på går de kanon.
Tog lite bilder på de jg målade, säg vad ni tycker!! Dete ju bara "förstaförsök" så jag hoppas att med övning få in tekniken.




Nu ska jag umgås med min systerdotter Anna som sovit över i natt. Sedan blir det tvätta IGEN....

Kommentarer
Postat av: sara

Jättesnyggt vännen.

Kolla tradera, jag har en kompis som köpte uvlampa och gel jättebilligt. Kram

2009-09-07 @ 07:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: