tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Idag gäller det...

Ska ringa och bråka med ett inkassobolag, önska mig lycka till. Vet att det är lite som att stånga huvudet i en vägg men man måste ju försöka.
Håller på att bli lite smått galen på min läkare med, eller iallafall de sköterskor som skall boka in tiderna. Har ringt varje dag denna veckan och försökt få en tid men icke. Nej vi kan ju bara boka en vecka i förväg och nu är tiderna slut, välkommen att ringa igen på fredag... suck!
Ibland önskar jag att jag kunde gå till villken läkare som helst men det går inte nu. Denna har ju varit med mig ända sedan Jag gick på bvc. Och jag orkar inte dra allting en gång till och försöka få någon ny att förstå min situation.

När jag har kört telefonterror en stund ska jag åka ut till jocke och anna. Å vad nyfiken jag är på hur det gick på spinecenter och hos barnmorskan.

Igår var vi ute och kollade efter lite trattisar, hittade lagom till en svampmacka. Undrar om det e för sent för vanliga kantareller och för tidigt för trattisar...
När vi kom hem hade mamma iaf middagen klar så det var bara att sätta sig *gulle mamma*. Sill och potatis blev det och fläskpannkaka till den som inte ville ha sill.

Tänker varje dag på att jag vill uppdatera min sida på pixbox men det blir liksom aldrig av... Fattar inte riktigt vad all min tid tar vägen för den verkar alltid ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: