tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Hipp hipp hurra för Anna idag!

Idag är den stora dagen för min svägerska! Hon skall hålla ett långt föredrag i Göteborg och dokorera. Jag håller tummarna för dig vännen!! Jag skall inte själv åka med för det hade blivit för strängt för barnen att sitta stilla i ca 3 timmar på ett föredrag. Men i morgon på festen skall vi vara med.

Det har tagit lite längre tid än jag tänkt men nu är den andra pallen jag håller på med klar.
Den är till min goda väns älsta dotter.


Hoppas hon blir glad.
Hennes lillasyster skall också få en pall. Har grundat hennes i rosa och funderar på vad jag skall måla på den.
Efter den skall jag måla en pall till Alex, barnens kusin. Fast jag har glömt vad han ville ha på den :S  får nog ringa och konferera med hans mamma lite....

I går var det en stor dag ör töserna, de började gympan igen. Lovisa har ju redan gått två år men för Lina var det första gången. Det blev en lång dag på dagis för henne sen följer de med barnen bort till gympahallen. Närj jag kom för att hämtta henne var hon så sprudlande glad. De hade haft jungelgympa och varit stora farliga djur. Jag lämnade av Lovisa och hämtade Lina. Vi passade på att handla lite innan visan skulle hämtas. Sen tillbaka och hämta henne och sen hem. Där väntade min vän och hennes två töser. Hennes stora tös skulle sova  över här för hon ska till gekås idag. Villken intensiv kväll det blev!! Men alla 3 töserna sov alv tio så jag är ändå glad.
Vid 3 i natt kunde dock inte Julia och Lovisa sova så ja jag satte på tvn... Lite lyx ska det ju vara när kompisar sover över *ler*
Nu ska jag väcka Lovisa så hon inte kommer för sent till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: