tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

what a day!!

Shit villken dag.
Vaknade hos min vän och det var tyst! Alldeles tyst. inga barn och inget annat som störde. Helt underbart. Jag tog en dusch och sen var det frukost (halv 12....) och sedan fick jag skjuts hem. (tack vännen)
Väl hemma  fått på en kanna kaffe och börjat röjja undn leksaker så kommer min gud dotter och hennes storasyster. De ska sova här i natt ör deras mamma jobbar. Mina töser har varit hos sin pappa för första gången och det hade gått över förväntan. De hade ätit på macdonalds och lekt en massa. Vi hade ett missförstånd om tiden bara men det får vi diskutera en annan gång.
Sitter i köket och bloggar nu och Selma står och bråkar i spjälsängen för hon vill inte sova.  På golvet låg Lina alldeles nyss för hon ville vara med mig. Och nu ligger helt plötsligt Lina,Linus OCH mia på golvet framför mig.. hehe  Lovisa och Julia har visst vardagsrummet för sig själva nu.

nu ska jag natta alla.. eller göra ett försök iaf..  tack o lov för mia och linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: