tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tisdag hej å hå

Idag är det tisdag och jag mitt dumma nöt går upp klockan 5..... Hade kunnat sova iaf till 6 men nej uppe å rantar e jag.
Har fått på kaffet och det var ljuvligt att få sitta ensam en stund. Nu har Lina vaknat och Lovisa ska snar tväckas.
Helgen har varit kanon trevlig även om jag mådde lite ulrik på söndagen.
Det blev inte puben i Lördags utan vi stannade hemma hos malin i stället. Mycket trevligt!! Massor med bra musik, inga barn, gott vin, inga barn. Nämde jag att det var barnfritt??
Tyvärr tål jag ju inte vin så tröttheten och huvudvärken fick jag ju så klart hela jävla söndagen. Men med god vän som tar hand om en *tack vännen* och söta små barn som höll sig ganska lugn så gick det bra iallafall.
NU är det morgonrutiner som gäller....
tjipp












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: