tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

saknad.........


Min älskling, vad mamma saknar dig!!!






Lille Ludde en gosse så unik
gorde denna världen mycket rik
full av hyss, rar och så söt
inte mer i majas vattenskål bli blöt
Hos morfar Stig nu du är
ta hans hand och säg:
Nu går vi hem sa lille Per

Lille Ludde du fattas mej
mer än ord nånsin kan säj
Moster Jenny saknar dig så
Varför måste du gå?
Kan man be en ängel komma tillbaka
för att med Elin vara med och baka
Om en enda önskan jag skulle få
Jag av hela mitt hjärta hade önskat då
Att Fina och Henric av dig fått höra orden
Mamma och Pappa, ni är bäst på jorden


Dikten min syster läste på begravningen.


http://home.swipnet.se/babyangel/


Idag är det en tung dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: