tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Kronofogden och trevlig helg...

Jag är så grymt trött på allt vad pengar heter! Eller iallafall när man inte har dem.Innan gick jag iaf runt, det blev inget extre men det var ändå okej. Men nu när kronis börjar dra pengar för mig blir jag förbannad. Nu har jag inte till alla räkkningar även om jag så vänder på varenda krona :(
Man blir avtrubbad och trött av allt ekonomiskt när det inte går ihop sig.

Helgen har dock varit riktigt trevlig! Jag hade besök av min "nya vän" och min guddotter med mamma och syster. Sen i gårkväll var syrran här ett bra tag. (varför glömmer syster yster alltid de hon ska ha med sig härifrån....*suck)
Men men vi och barnen åt pannkakor i lördags och hade jätte trevligt. Söndagen spenderades med att hjälpa brossan plocka äpple till älgarna och baka bullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: