tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Klagoinlägg.....

Klaga klaga klaga....
Det är det enda jag vill just nu :(
Är förkyld och barnen är förkylda och feber så de är hemma från skola och dagis igen. Mina barn brukar inte vara sjuka såå ofta men nu känns det att det börjar bli höst. Allt är grått kallt och tråkigt och de eviga höst/vinter förkylningarna börjar komma.
BLÄÄÄÄ vad jag är "klagig" i dag.
Skulle fått besök i eftermiddag men har fått avboka. Jag som ville så gärna. Men just nu behöver barnen den där mamman som är gosig förstående och som gör te och smörgås....
Känns som om jag ska ladda mig med en ipren och sätta fart.
En mamma får nämligen inte vara sjuk, då faller allt.
Så nu låtsas jag att jag mår prima......
daaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: