tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Fredag :)

Jippi en vecka till som man "överlevt"......
Nu ska man bara klara helgen med, suck. Vet att det kommer  att gå bra men ändå har man ont i magen ett par dagar innan. Det är nämligen umgängeshelg. Barnens pappa kommer på lördag mellan 10-14, jag vill inte!
Jag vet att jag måste ta upp det här med pengar IGEN med honom och jag vet han kommer slingra sig som en orm.
När han åkt och barnen varvat ner lite så ska de få sova hos mormor mellan lördag och söndag. Jg ska nämligen på fest :D Min vän i oskarström ska ha förfest och antingen stannar vi där eller så åker vi in till stan. Min ekonomi hoppas att vi stannar där.... Ska ju trots allt på "ladies night" nästa helg.
Inträde och mat (och man får en tshirt) är visserligen redan betalt men sen ska vi ut på krogen efteråt och det kostar ju lite. Ska bara komma ihåg att inte dricka nåon rosapantern.... Shit vad goda de är och shit vad de slår.....
Har för mig att det är en drink med mjälk och hmm likör 43 eller vad den heter. Jaja supergod iaf.
Idag ska Lovisa till skolan och lina är ledig. Julia kommer och leker med Lina så jag ska få lite lugn och ro. Måste göra 2 söta bebiskort till en vän som ska ha barn närsomhelst. De har kollat vad det blir och de ska bli en tös. Rätt kul för då vet man att jag kan göra kort i rosa/lila toner.
NU kom Lovisa upp och säger -Jag vill inte till skolan mamma.... Hur 17 gör man när då?? Jag har försökt förklara för henne att skolan är hennes "jobb" och att man måste sköta den.
:S men det går inte hem alls idag. riktigt motvals dam idag. *suck*
Jaja jag får helt enkelt förklara igen...  på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: