tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

En smygpaus.....

Jisses vad jag är trött på att vara trött.
Så mycket runtomkring nu att jag håller på att bli knasig.
Sitter på altanen och har tagit en smygpaus från barnen, de tittar på barnprogram och käkar gorbys perfekta kvällsmat för trötta mammor.
I morgon ska jag på möte med försäkringskassan och min läkare, eller föredetta läkare. Har ju bytat vårdcentral nu för jag är så totalt missnöjd med den jag hade innan. Kunde utan problem behöva vänta 2 veckor på att få en ynka telefontid på en kvart och då ringde inte ens läkaren upp ibland.
Hoppas det kan bli bättre nu.
I går var jag och julbakade hos min bror och hans fru. Massor blev bakat och barnen var hos sin pappa över dagen.
Det hade gått bra och de hade spelat ps2 mest hela tiden.
Nu skall jag åtegå till livet och bädda rent i barnens sängar och se till så de blir ordentligt nattade för i morgon är det skola och dagis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: