tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

<3<3<3 Äntligen är hon här <3<3<3

Äntligen är lilla Alva här! Jag har blivit faster igen och jag är sååå nyfiken på att träffa henne!
Den 19/11 klockan 21:04 kom detta lilla mirakel till världen.
Jag älskar dig redan lilla vän!


(Anne Geddes  bild)

Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.



Faster älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: