tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

10 timmar på 3 dygn...

har jag sovit. Det är inte riktigt så bra. Men kan bara inte sova, Det är för mycket nu. Pengar, sjuka barn allt man vill göra men inte hinner.
Allt man vill göra men inte har råd.
Just nu är barnens pappa här och skall "umgås" mellan 10-14. De sitter och spelar super nintendo och äter lite godis.
Tack Malin för godispåsen.
Ibland när man tänker efter så har jag så många goda vänner som vill hjälpa och då blir man alldeles varm och glad innombords:)
Bara det som att en vän brukar komma på besök och handla en massa med sig, bara för att hon vill (älskar dig gumman)
Eller som när jag var och hälsade på min bror och fick lampor till barnens rum och 2 fina fönsterlampor till vardagsrummet. Fick ochså nya glas och kaffekoppar av en annan vän som hade alldeles för många. Jag känner mig verkligen älskad av alla runt omkring mig. Inte för att jag får en massa saker utan för att de bryr sig om.
Med så många underbara vänner borde jag sova som en liten gris men icke. Sover max en timme i taget sen vaknar man med ett ryck och kan inte somna om på ett tag.
I förrgår kom Julia hit och sov över, Lina och Julia hade tvmys inne på rummet och Lovisa fick ligga jämte mig. Älskar verkligen att ha henne här. Lina blir så glad och de har så roligt. I går kom Malin och lämnade Julias lillasyster Selma, min guddotter. de skulle vara här till idag för Malin jobbade sent på grillen.
Men UJ vad jag var nervös för Selma har lite hosta och sover dåligt. Höjde upp ena sidan på sängen så det blev lite lutning och då blev det lite bättre.
Nu i morse när Selma skulle ha välling så la jag henne jämte Lovisa i min säng och Lovisa höll flaskan. Det gick jättebra och hon är så duktig min Lovisa.

Detta blev ett knasigt inlägg men vem kan begär att mitt huvud ska vara logiskt just nu?? Jag bara undrar.


Dagens tanke:   Tack alla för att ni finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: