tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

**TILT**

Ja det känns så i huvudet nu.
Var på akuten i går kväll, ja halsfluss igen på alla 3. Mer medicin och mer trötthet.
Inget bredband så långt ögat kan nå och en födelsedag jag glömt bort *skäms*  OM du skulle råka trilla in här så grattis på födelsedagen Andreas!! (för sent att ringa nu ju) 
Ska upp tidigt i morgon bitti och haffa vårdcentralen så jag får tagit bort mina stygn efter operationen så nu är det natta här.

Jag har ett mål....
Att hela år 2010 vara frisk! inte en endaste lite förkylning ska få fäste på mig!!
(bäst att ladda upp med diverse vitaminer och annat som kan vara bra att ha hemma för att stärka imunförsvaret.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: