tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Sen kväll och oro....

Nu är det snart bara ett dygn kvar... Sen ska jag bli av med mitt skit. Gallstenen ska väck!!!
Jag har aldrig blivit opererad innan och har mååånga funderingar om operationen. De flesta säger att det är en liten rutin operation. Men efter att ha sett ett gallstens ärr på min väns mage börjar man undra. Hon hade ett ärr över större delen av magen. Jag har läst det jag hittat på nätet men det är inte tillräckligt. Jag tror min oro inte rör själva operationen så mycket utan det som finns runt om.... Narkosen, medicinerna, biverkningarna...
Jag hatar sjukhus (visst de är jättebra att ha) men sen Ludde dog har jag väldigt svårt för sjukhus. Förklarligt -ja. Men ändå! Jag kan inte hjälpa att jag har oro för att lägga in mig, att släppa kontrollen helt enkelt...
Blä villket luddigt inlägg..
Återkommer med rena klara tankar i morgon.
(eller om det blir som vanligt frammåt 4 i natt ;) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: