tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

SANSLÖST!!!!

Ja nu funkar iaf bredbandet, tackolov!
Felet då... ja inte var vårt modem trasigt men splitten! Och varför kunde inte Banhof föreslå att byta splitt?? Nej gud det går ju inte, bättre att köpa ny dyr utrustning för massa pengar.
***grrr***

Ok jag ska vara snäll, nu funkar det ju.

Nu skall jag se hur många mail jag har i inkorgen, lär ju vara en del på 3 veckor nu..

hopp å hej här ska surfas!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att något har börjat att fungera. Hoppas att jag kan komma och hälsa på snart, nu när jag har sommarlov.

2009-05-27 @ 21:23:05
Postat av: sara

Kul att något har börjat att fungera. Kommer snart och hälsar på, nu när jag har sommarlov.

2009-05-27 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: