tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

ok jag hade fel

på ungefär en timme då... Nu är klockan 3 och jag vaknade av att jag hade en hemsk dröm..... Fy jag ryser än!
Drömde att jag hade så dåliga tänder att de rammla ut. Okej det låter kanske inte som någon mardröm men fy det var det. Jag kommer ihåg att jag skrapade lite på framtanden och den trillade ut!   HUU usch ska nog gå och borsta tänderna igen.
Kände  på Lina nu när jag gick upp och hon börjar bli varm igen :(  ja alvedonen har ju slutat verka nu så det är väl läge för en ny dos när hon vaknar.
Undrar varför den tösen inte får vara frisk. fram till jul förra året var barnen aldrig sjuka. Knappt förkylda ens. Men nu börjar jag bli ruskigt trött på det.
Kan ju inte vara roligt för henne heller hon missar ju så mycket roligt på dagis.
Var ute på altanen nu och hämtade in mina cig, det regnar som fan!! Men det luktade så friskt, blöt jord eller vad man ska beskriva det som. friskt iallafall.
Ändrade min överskrift på bloggen nu med. Av någon skum anledning så har bloggen inte handlat så mycket om mitt pyssel det senaste.
Jag har för den delen inte mycket till inspiration heller. Det är lättare om man får ett kort på beställning, då har man ju oftast ett tema eller en specifik sak kortet skall användas till.
Satt och funderade på om man skall göra några konfirmationskort/studentkort och sätta ner hos eva... Men orken har liksom inte räckt till riktigt.
Haha kom på en sak till... Nu regnar förhoppningsvis en del av all pollen bort från bilen :) då ser den kanske inte såå hemsk ut i morgon.
Satt och läste operationspapperna innan med. Jag ska tydligen iväg och ta prover senare i dag och sen ringa och få operationstiden fastställd. Huva..... jag som hatar prover:(
Jag pratade med mamma om op innan och hon är väl för söt!!! Hon skall passa Lina när jag ligger inne och hon sa vi åker med dig in sen går de till en lekplats när jag opreras och sen kommer de till uppvaket:) *suuuper glad*
Tack mamma! Lovisa ska vara och leka med sina kusiner hos min syster och hon har tjatat om detta i mååånga dagar nu    -när ska jag till moster jenny mamma?? är det snart?? mamma får jag åka idag??
Lilla godingen! Hon kommer att ha så roligt att hon inte kommer att tänka på mig ett dugg!

Undra om jag får ha min minidator med mig till sjukhuset? jag kan ju låna pappas mobila bredband kanske.. Då hade jag iallafall kunnat blogga lite OM jag nu måste ligga kvar. Villket jag absolut inte vill!!
Fan får ta med lite pennor och stämpelmotiv.. kanske lite till korten jag borde göra...

Jaja den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: