tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

När ska det ta slut??

Nu vaknade lillan med feber IGEN!! När f*a ska det ta slut?? :(
Hon vaknade och sa mamma jag fryser jätte mycke och ungen var kokhet!
Önskar att hon inte var så *ja.g ska minsann inte ta nån medicin* Det hade vart lättare då.
Det enda jag har fått i ungen hittills är en mycket liten klunk cola.

I går var jag jätte duktig! Jag planterade om vart enda blomsterträd i hela huset och några av mammas :)
De blev såååå fina!
Sen blev det inte mycket mer gjort men blommorna blev iaf glada.
Skulle verkligen behövt tvätta min bil.. den är mer pollengul än grön nu!
Föresten ingen som vill köpa en sharan????

nähä... det var väl det jag misstänkte...

Tänkte visa lite bilder från veckan och helgen....

Min bror och hans flickväns hund Harley. Världens underbaraste vovve!!

Kolla in växthuset min bror byggt själv!! (och min söta sommarflicka Lovisa)
Min bror är grym på att bygga och fixa!!

Deras andra hund Sam, en riktig liten vilde :) Och min andra söta sommar tös Lina:)
Så roligt man kan ha med lite bollar hehe

Min otroliga svägerska har minsann riktigt gröna fingrar:)
Åh vad jag önskar att jag också sått massa fröer nu....

En sååå vacker ginst (??) som står på deras framsida.


Barnen hade roligt med en av Linas presenter, behöver jag säga att det mesta blev blött sen ;)

Barnens biologiska pappa, han blev också rätt blöt.....

Lina tittar längtansfullt på Hondan...... Min svåger körde en liten tur på gården med båda barnen, de var lyriska läääänge!!!
Tack Benny!!

Lina på "hojjen"

Lovisa

Så glad när hon fick prova att sitta själv! :)

Det här mysiga mötte mig när jag vaknade i går morse....
Lovisa drömde mardrömmar och underbara Linus lägger en tröstande hand på henne och hon somnar om med en gång! Det är trygghet det!!

Här har vi dom.... sötlökarna!!
Tack för all hjälp MIa och Linus!!



Så nu ropar Lina igen..... over and out

Kommentarer
Postat av: Christel Hardö

psst. busken är inte ginst, det är forsythia ;-)

Mia, är det Jennys äldsta? Jisses hon måste väl vara runt 19 nu om jag inte räknat fel.

Tänker på dig på tisd när du ska in!

Kram

2009-05-03 @ 12:46:38
Postat av: mia

inga problem, du vet vi alltid ställer upp!

<333

2009-05-03 @ 13:20:46
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: