tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

läkare... grrrr :@

Jag e så arg!! När vi var på akuten sa jag minst 3 ggr att vi täl INTE kåvepenin!! ok vi fick en annan sort så vi skulle klara oss till apoteket öppnade.
Kommer till apoteket och vad har den sat****ns läkaren skrivit ut... jo KÅVEPENIN!  
Exakt vad är det som är obegripligt i vi tål inte???
Nu har jag iallafall fått ordnat så vi får en annan sort. Ska hämta på apoteket idag.
Sen ska jag försöka städa för nu när jag har varit dålig (iochmed op) så har hemmet fått lida.
Massor som måste röjjas och städas.
Sen ska jag ju som vanligt ringa bredbands leverantören och skälla lite så de snabbar på teknikerna som ska kolla upp varför vi inte kan ansluta till nätet.
Tack kära syster för att jag får låna ditt mobila **älskar**

Puss å kram cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: