tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

jaha så var det torsdag....

och snart måndag igen.... suck
Tiden går så otroligt fort. Man hinner inte med nått.
Barnen skulle vart på umgänge i går men det blev inget. Jag börjar ju förbereda dem dagen innan så det vet vad som skall hända. Men denna gången funkade inte det. "mamma vi vill inte, vi vill vara på dagis".
Tänkte jaja de ändrar ju sig. Men när vi skulle göra oss i ordning på förmiddagen ville de inte.
Fick ringa till kontaktpersonen och fråga vad jag ska göra. Jag förklarade att visst kan jag bära ut dem i bilen men det känns ju inte så bra. Hon sa nej du får inte tvinga dem. Det känndes skönt att ha hennes stöd.
Hon ringde barnens pappa och meddelade detta. Jag ska själv ringa till min kontaktperson och höra hur jag skall agera om detta händer fler gånger.
Jag vill ju att de ska träffa sin pappa men jag vill inte tvinga dem.
Så svårt.
Idag skall jag ta hand om en massa tvätt och i morgon blir det en tradera dag. Har massor med barnkläder och mammakläder som jag skall göra mig av med. (Nån intreserad??)
Till helgen kommer min söta brorsdotter och sover över :) Barnen älskar henne!! Stackaren får knappt vara ifred;)

Ska försöka hitta barnvakt med, är bjuden på inflyttningsfest och vill sååååååå gärna gå.

Kommentarer
Postat av: Christel

Den lila långärmade i stl 80 var ju jättesöt :) Får du inte den såld så kan du ju tänka på mig för min donna drar 74 nu. Så får vi lösa frakten på nåt trevlig sätt. Personlig överlämning med fika kanske? ;)

Hur mår du nu efter operationen?

Kram

2009-05-30 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: