tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Inte orkat blogga på ett tag...

Ibland blir det bara för mycket. Jag vill inte påstå att jag har det värre än någon annan bara att det för mig börjar närma sig taket för vad jag pallar nu.
Internet krånglar än, fortfarande skyller alla på varandra och att det är ju givetvis mina prylar som gör att jag inte kommer åt internet.
Att inte komma åt nätet är inget jätteproblem om man inte har en massa på g där jämt. Jag säljer mycket på tradera och det funkar inte om man inte har internet... Jag kan inte tömma mailen. Ta emot mail går bra, IBLAND.. nu har den tagit emot samma 30 mail 4 gånger grrr och där ligger drygt 400 mail i inkorgen som jag inte kommer åt.
Jag sitter lite i skiten pga att någon inte betalar vad denna personen bör och detta innebär ett nytt ärende i tingsrätten och mer magkatarr... Håller tummarna att krf inte sätter en betalningsanmärkning på mig för vad någon annan gjort. Jag som kämpat så hårt för att just slippa betalningsanmärkning. Solen börjar skina mer och mer och det innebär att det behövs sommarkläder till töserna och nya skor..
Hade men haft pengar och internet känns det som om de tyngsta på mina axlar skulle släppa. Men får dåligt samvete när jag tänker på att det faktiskt är riktiga ilands problem..

Så mycket jag hade velat göra nu i sommar men så lite som går att göra. Linus och mia skall iallafall ta med barnen till tosselilla en dag. Då händer det något roligt för dem ändå.

Har försökt anstränga mig att få det lite städat här hemma för jag får en trevlig gäst idag. Men svårt när man inte kan lyfta som man vill. Plockade upp lite kött att grilla och funderar på om inte kokta nypotatis skulle bli gott till.
Nu skall jag se om driftstörningarna på swedbank är klara och betala lite räkningar sen röjja upp i vardagsrummet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: