tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Hemmets lugna vrå...

Ja då är man hemma igen. Tack o lov!!
Kom faktiskt hem i går eftermiddags men har inte orkat blogga nått.
Ska skriva ett inlägg om min operation sen men det får bli senare.
Operationen gick bra iallafall och de plockade bort hela gallan. Jag ser ut som ett sämre korsstygns broderi på magen....
Idag har jag lagt upp fler auktioner på tradera mest bebiskläder sååå fina! Sök säljare "ersing" Så kommer du till mina auktioner.
Lägger nästan alltid ut saker på 5kr, synd bara att de oftast går för just det :( men men förhoppningsvis blir köparna glada att de fyndat.
Nog nu. jag ska ringa syster yster nu för hon e lite deppig idag, deras kära grannar flyttar tillbaka till england idag.
puss å hej.. leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: